23 detsember 2021

C. J. Sansom Matthew Shardlake'i sarja seitse raamatut


Sarja peategelaseks on Tudoriaegsel Inglismaal elav jurist (küürakas) Matthew Shardlake. Esimeses osas töötab ta Henry VIII ministri Thomas Cromwelli juures, kuid alates teisest raamatust tegutseb koos oma abilise Jack Barackiga iseseisvalt. Igas osas on lahendada erinev kuritegu, mille taustaks on Inglismaal aset leidvad sündmused, nt. lahkulöömine Rooma kirikust ja kuninga eraelu.  
See sari istus mul tervikuna riiulil juba aastaid, miskipärast olin kõik seitse kokku ostnud, kuid lugenud polnud ühtegi. Kui korra juba alustasin, siis olin vaimustuses ja tänulik, et sain kohe riiulist uue raamatu haarata. Neis raamatutes on kõike, mida ma ajaloolistes romaanides hindan - seiklust, põnevust, armastust ja kaotusi. Kõige enam elasin kaasa Jack Baracki elule, sest ta oli Matthew'st hoopis huvitavam tegelane. Just tema pärast soovitaksin raamatuid õiges järjekorras lugeda.
Mulle meeldis terve sari väga, ootan juba, et autor juba järgmise osa kirjutaks.

Sarja raamatud järjekorras:
C. J. Sansom "Dissolution" (I)
C. J. Sansom "Dark Fire" (II)
C. J. Sansom "Sovereign" (III)
C. J. Sansom "Revelation" (IV)
C. J. Sansom "Heartstone" (V)
C.J. Sansom "Lamentation" (VI)
C.J Sansom "Tombland" (VII)

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar