02 august 2016

Maggie Stiefvater "The Dream Thieves" (Raven Cycle II)

Kuna sarja esimene raamat "The Raven Boys" meeldis mulle väga ning aitas mu tookordsest lugemiskriisist välja, siis olid ootused teise osa suhtes kõrged. Pettusin. Alustasin mitu korda, panin käest ära ja läksin jälle algusesse tagasi. Ühel korral jõudsin isegi 100nda leheküljeni, kuid pöördusin jälle esimesele tagasi, sest ma lihtsalt ei saanud loole pihta. Tavaliselt oleksin selle peale juba ammu raamatu lõplikult käest ära pannud, kuid Ronani loos oli midagi köitvat, mis sundis mind jätkama.
Siiski ei oska ma sellele raamatule isegi korralikku arvustust kirjutada, sest ma ei saa ikka päris täpselt aru, mis seal juhtus, kuid põhipunktid on:
- Ronan saab unenägudest asju välja tuua ning on selle ande oma isalt pärinud. Isa tõi unenägudest muuhulgas ka oma naise.
- Blue selgitab Adamile ettekuulutust ning ütleb poisile, et ta pole tema tõeline armastus. Gansey ja Blue suhted soojenevad veelgi.
- Blue ema läheb kaduma.
- Kaarnapoisid pole ainukesed, kes Glendowerit otsivad.
Lootus, et lugu läheb arusaadavamaks, pole minus veel kadunud, nii et alustasin kolmanda raamatuga. Eks varsti selgub, kas see sari on mu sellist pühendumist väärt või mitte.  

eesti keeles: "Unenäovargad"
saksa keeles: "Wer die Lilie träumt"

Goodreadsi hinnang: 3/5  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar