26 juuli 2016

Karin Slaughter "A Faint Cold Fear" (Grant County III)

Sara on koos oma viimaseid nädalaid raseda õe Tessaga kohvikus jäätist söömas, kui teda kutsutakse enesetapja surnukeha üle vaatama. Tessa tuleb kaasa ja lubab autos oodata, sest teoreetiliselt ei peaks Saral kuigi kaua aega minema, kuid õde ei suuda nii kaua autos istuda ja läheb puude vahele kõndima. Kui Tessat tüki aja pärast veel tagasi pole, siis hakatakse teda otsima ning kõigi suureks õuduseks leitakse naine noahaavadega maas lebamas. Kahjuks ei ela beebi rünnakut üle.
Jeffrey ja Sara peavad kurjategija välja selgitama ning seekord ilma Lenata. Naine ei tööta enam politseiniku, vaid hoopis turvamehena ning on selles raamatus ennasthävitava käitumisega ning üldse väga ebameeldiv tegelane. Kogu kaastunne, mis mul ta vastu eelmises raamatus tekkis, on nüüd kadunud. Siiski huvitab mind väga, kuidas ta tegelaskuju edasi areneb, sest nii "häid" vastumeelseid tegelasi tuleb raamatutes harva ette.
Lugesin selle raamatu kõige esimesena ning olin täiesti vaimustunud. Nüüd tagasivaatena ütleksin, et teine osa oli seni loetutest kõige parem. Kuigi ma ise seda ei teinud, soovitaksin siiski sarja õiges järjekorras lugeda, sest näiteks esimese raamatu mõrvari arvasin ma ära sel moel, et teda kolmandas osas enam polnud. Kui teil see aga ei õnnestu, siis pole ka hullu, sest lugemiselamust see ei vähenda. Ma loen sarja kindlasti edasi.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Dreh Dich Nicht Um" 

Goodreadsi hinnang: 5/5 (tegelik hinnang 4.5)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar