29 veebruar 2016

Kendare Blake "Girl of Nightmares" (Anna II)

Anna põrgusse minekust on möödas kuid, kuid Cas pole neiu kaotusest ikka veel üle saanud, ükski elus tüdruk pole vaimuga võrdne. Ta näeb Annat kõikjal enda ümber, nii unenägudes, kui reaalses elus. Casil tekib kahtlus, et Anna pole seal, kus ta ka iganes oleks, rahu leidnud ning teeb koos sõprade Thomase ja Carmeliga kõik endast võimaliku, et neiu vaim üles leida ja talle siis rahu anda.
Olin peaaegu raamatu lõpuni kindel, et see on kehvem kui esimene osa, sest tempo on aeglasem ja kuigi kordagi polnud lugedes otseselt igav, siis sellist "ma-ei-suuda-raamatut-käest-ära-panna" tunnet, mis "Anna Dressed in Blood" lugedes oli, polnud. Kuid lõpp üllatas mind. Olgem ausad, on raske lahendada ja anda õnnelik lõpp armastusloole, mille üks osaline on vaim ja teine elus inimene. Kuid autor suutis seda ja selle lõpu eest andsin ma raamatule ühe punkti rohkem.
Jättes Anna ja Casi liini kõrvale, siis tekkis raamatus uusi lahtisi otsi, näiteks see ordu asi on väga huvitav, kuid ma loodan, et kirjanik enam järgesid ei kirjuta, sest lõpplahendus on tegelikult olemas ja vähemalt mina olen rahul.
Lõppkokkuvõttes julgen soovitada kõigile, kellele meeldivad õudukad, vaimud ja natuke teistmoodi noortekad. Cas on väga tore tegelane.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnang: 4/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar