16 veebruar 2016

Kendara Blake "Anna Dressed in Blood" (Anna I)

Tavaline lugu - poiss ja tüdruk kohtuvad...

ainult, et Anna on inimesi mõrvav kummitus ja Cas'i tööks on kummitusi taga ajada ja tappa...

ideaalne algus suhteks, kas pole?

Tunnistan ausalt, et ma olen suur "Supernatural" sarja fänn. Eriti meeldivad mulle esimesed hooaajad, kus Sam ja Dean igasugu koletisi taga ajavad. Juba esimestest loetud lausetest tuli mulle sari meelde ja lõpuks kujutasin juba elavalt ette, kuidas Sam kummitust jahib. Kuigi mulle meeldivad mõlemad poisid, siis antud rollis näen rohkem Sami. Kuid see selleks.   
"Anna Dressed in Blood" on ebatavaline noortekas, sest kas annaks leida kummalisemat paari? Lugege, kui teile meeldivad mõnusalt õudsad kummituselood. Päris enne magamajäämist siiski ei soovita, sest sõbralikust Casperist pole selles raamatus juttu.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Anna im blutroten Kleid"

Goodreadsi hinnang: 4/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar