19 august 2022

Kate Mosse "Labyrinth" (I)



Raamatu sündmused toimuvad kahel ajaliinil - 13. ning 21. sajandil. 
2005. aastal osaleb Alice Prantsumaal, Carcassonne's läbiviidavatel arheoloogilistel kaevamistel ja juhtub salajase koopa peale, millest leiab teineteise embuses oleva paari luud, vana sõrmuse (ja võibolla ka raamatu).
1209. aastal elas samas piirkonnas noor naine Alais, kes saab isa käest sõrmuse ja raamatu, mida ta peab oma eluhinnaga valvama, sest on inimesi, kes on nendest kahest esemest väga huvitatud ja nende omandamiseks kõigeks valmis.
Tegelikult oli see mul teistkordne katsetus ja esimesel korral ei jõudnud ma esimestest lehekülgedest kaugemale. Nüüd olen vahepeal lugenud ka Kate Mosse uusimat ajaloolist sarja, mis mulle meeldis ja otsustasin labürindiraamatulegi uue võimaluse anda. Nojah. Kohati väga hea ja siis jälle väga jabur. Nii palju kui ma aru sain, siis on seal Prantsumaa piirkonnas püha ja tõeline Graal, mille saladust Alais ja teised asjassepühendatud valvavad, niisamuti kui eelnevad, aastasadu enne neid ja teine "paha" pool, kes neid esemeid endale tahavad. Kogu see saladuste hoidmine ja vastaseis kestab aastasadu, tänapäevani välja, kuni lõpuks Alice'i kord kätte jõuab.
Mulle meeldib Mosse uusim sari ikkagi rohkem ja Graali asja lahendas Dan Brown hoopis paremini. Kuigi ma ei usu, et mul midagi olulist teadmata jäi, siis mind väga segas, et prantsuskeelsele tekstile polnud inglisekeelset tõlget. 
Goodreadsist selgub, et olen oma arvamusega pigem vähemuses, nii, et otsustage ise, kas on te aega ja vaeva väärt.

pealkiri: "Labyrinth"
autor: Mosse, Kate
kirjastus: Berkley Books
formaat:
 pehmekaaneline
lehekülgede arv: 515
ilmumisaasta: 2005

ISBN-10: 0425213978
ISBN-13: 9780425213971

eesti keeles: "Labürint"
saksa keeles: "Das verlorene Labyrinth" 

Goodreadsi hinnag: 2/5 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar