18 august 2023

Lucy Worsley "Agatha Christie: tabamatu olemusega naine"


Agatha Christie teosed on minu elus olnud nii kaua, kui ma mäletan, kapsastunud Paddingtoni raamat on siiani riiulis. Nii tahtsin seda teost ka kindlasti lugeda, sest kas pole mitte põnev teada saada, milline inimene nii head krimkad ja vaimustavad tegelased, nagu Hercule Poirot ning mrs. Marple välja mõtles?
Kahjuks pettusin natuke. Lucy Worsely raamatut oli küll väga huvitav lugeda, eriti nautisin ta kirjeldusi Agatha lapse- ja neiupõlvest, kuid lõpeks jäi Agatha Christie ikkagi minu jaoks kaugeks ja tundmatuks. Nii, et vähemalt peakiri on väga sobivalt valitud, sest mina küll ei julge, isegi pärast raamatu läbilugemist öelda, et tean, milline inimene ta oli. Samas, kui mõtlema hakata, kas pole krimilugude kuningannale sobiv ka pärast surma salapäraseks jääda?
Ja siia, ülilühikese postituse lõppu küsiksin, mis on teie lemmikuim Agatha Christie raamat? Minu oma on "Tuhkur hobune".

pealkiri: "Agatha Christie: tabamatu olemusega naine"
autor: Worsley, Lucy
tõlkija: Kallis, Krista
kirjastus: Tänapäev
formaat:
 kõvakaaneline
lehekülgede arv: 464
ilmumisaasta: 2023

ISBN-13: 9789916173657

inglise keeles: "Agatha Christie: An Elusive Woman" / "Agatha Christie: A Very Elusive Woman"
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnag: 3.5/5 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar