17 august 2023

Ben Miller "Päev, mil ma kukkusin muinasjuttu"


Harrisoni ja Lana linna keskele kerkib üleöö uus supermarket, mille fantastilised hinnad kõik täiskasvanud kohale meelitavad. Lana läheb emaga kaasa ja avastab, et kommiriiulite sahtlites peidavad end uksed muinasjutumaailma ja seal toimuvad seiklused on tualettpaberi soodukast hoopis põnevamad.
Mulle muinasjutud meeldivad, kuid tavaliselt eelistan klassikalisi variante, seepärast olin Ben Milleri raamatu osas natuke skeptiline. Kuid täiesti asjatult, sest autor on suutnud luua toreda segu mulle tuttavatest muinasjuttudest ja tekitanud toreda lasteraamatu. Täiskasvanule pakkub äratundmisrõõmu, väiksematele lugejatele seiklusrikka loo. Mulle väga meeldis.

pealkiri: "Päev, mil ma kukkusin muinasjuttu"
autor: Miller, Ben
tõlkija: Kolk, Jüri
kirjastus: Eesti Raamat
formaat:
 kõvakaaneline
lehekülgede arv: 298
ilmumisaasta: 2022

ISBN-13: 9789916122457

inglise keeles: "The Day I Fell Into a Fairytale"
saksa keeles: "Der Tag, an dem ich in einen Märchen fiel"

Goodreadsi hinnag: 5/5 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar