07 oktoober 2017

Jonathan Stroud "The Empty Grave" (Lockwood & Co. V)

Lockwoodi sarja kauaoodatud viimane raamat on lõpuks ilmunud ja minulgi läbi loetud.
Meeskond on jälle koos ja võitleb kummitustega. See pole aga sama London, mis sarja alguses, nüüd kehtivad uued reeglid, mida Lockwoodi firma töötajad loomulikult eirata püüavad. Peetakse maha ka lõplik ja viimane lahing, kuid miks ja kelle vahel, see jäägu juba teil endal avastada.
Lahtised otsad said ilusti kokku tõmmatud ning vastused antud. Minu jaoks jäi üks infokild siiski puudu. Lõpplahendusele ei anna see midagi juurde, kuid rahu ka ei anna. Usun, et see ei jäänud mul kahe silma vahele, kuid võibolla loen raamatu/sarja kontrolli mõttes uuesti üle.
Lõppkokkuvõttes on Lockwood & Co. väga hea sari, mida võivad julgelt lugeda ka täiskasvanud. Imalat armastust pole, selle eest aga küllaga igasugu rohkem või vähem pahatahtlikke ja kõhedusttekitavaid vaime. Kolmas raamat, milles Lucy ainult virises, meeldis mulle kõige vähem, kuid tagasi vaadates, mil see on vaid tükike tervikust, olen oma hinnangus leebem. Minu lemmiktegelaseks oli ja jäi pealuu.
Tegelikult on isegi veidi kahju, et üks sari on jälle lõpule jõudnud, kuid nüüd on tulevasel lugejal jällegi hea võimalus kõik viis üksteise järel läbi lugeda:
2. Jonathan Stroud "The Whispering Skull" e.k. "Sosistav kolp"
5. Jonathan Stroud "The Empty Grave"


autor: Stroud, Jonathan





1484778723
9781484778722

saksa







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar