30 juuli 2022

Sophie Kinsella "Ostuhullu pihtimused" (I)


Loo keskmes on 25 aastane Becky, kes töötab finantsajakirjanikuna. Kuigi ta töökoht eeldaks rahaasjades tark olemist, siis Becky on kõike muud - ta kulutab mõõdutundetult ning on endale juba suure krediitkaartide võla kogunud. Pangad saadavad korduvaid meeldetuletusi ja nõudmisi, kuid ta ignoreerib neid kõiki ja kulutab rõõmsalt edasi. Lõpuks tuleb kõik välja, kuid asi hakkab muinasjutulisel teel paremuse poole liikuma.
"Ostuhullu pihtimused" sattus mu vaatevälja täiesti juhuslikult Tartu bussijaama raamatulaenutuse riiulil ja kuna mul muud lugemist hetkel kaasas polnud, siis võtsingi selle. Mulle meeldis, kuidas autor kirjutas rahasäästmise karidest ning ostuhullu mõtteviisidest, kuid Becky ise ei meeldinud mulle üldse. Ainuke, mis temas oli, oli tema shoppamine. Lõpp, kogu karjäärimuutusega tundus samuti ebareaalne. Ei usu mina, et ta ühtäkki nii tark ja asjatundja oli. 
See oli hea meelelahutus juhuks, kui muud raamatut käepärast polnud, kuid minu lemmikuks ei osutunud.

pealkiri: "Ostuhullu pihtimused"
autor: Kinsella, Sophie
tõlkija: Saluste, Anneli
kirjastus: Ajakirjade Kirjastus
formaat: pehmekaaneline

lehekülgede arv: 464
ilmumisaasta: 2014 (ematrükk 2000)

ISBN-13: 9789949528585

inglise keeles: "The Secret Dreamworld of a Shopaholic" ka "Confessions of a Shopaholic"
saksa keeles: "Die Schnäppchenjägerin"

Goodreadsi hinnag: 2/5 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar