28 juuni 2022

Sandra Brown "Best Kept Secrets"


Alexi ema Celina tapeti kakskümmend viis aastat tagasi. Mõrvas süüdistati kohalikku veidrikku, kes vaimuhaiglas olles aga kordagi vägivaldne polnud ja nii tekib kahtus, kas ta ikka oligi mõrvar. Kuna Alex on ametilt prokurör, siis võtab ta oma missiooniks ema tegelik tapja üles leida ning kohtu ette tirida. 
Kahtlusaluseid on kolm. Reede ja Junior on ema kunagised sõbrad, kes koos Celinaga moodustasid veidra armukolmnurga, milles üks armastas teist ja teine kolmandat ja pole ikka selge, kes kellega magas või mitte. Kolmandana kahtlusalusena tuleb kõne alla Juniori isa Angus.
Idee poolest meeldis mulle see ema mõrva eest kättemaksmise liin, kuid tegelikult on raamat paras rämps. Las ma selgitan miks. Autoril on romantikast ja armusuhtetest väga "omapärane" arusaam. Meeste suhtumine naistesse on põlastusväärne, nad on nii vaimselt kui füüsiliselt vägivaldsed, kuid naised langevad ikka nagu loogu. Ka puudub igasugu loogika selles, millal vahekorras ollakse. Ok, see kõlab veidralt, aga Alexi ja Reede vestlus sellest, kuidas Celina püüdis rasedusest teada saades, sukavardaga aborti teha, läks nii kiiresti kuumaks seksiks üle, et ma ei saanud isegi aru, kus see üleminek oli. Reedet kujutatakse litsi mehena, kellel pole kunagi probleemi olnud naisi leida, kuid mulle jäi arusaamatuks, mis temas küll naisi võluda võis. Ahjaaa, ta oli küll sitapea, aga armastuses haavata saanud ja sisimas nii tundlik, sooja südamega ning armastust väärt. 
Võite küsida, et miks, miks ma seda lugesin. Vastus on lihtne - minu jaoks oli tol hetkel väga teraapiline olla pahane raamatutegelaste peale, sest nende asjade üle, mis mis mind reaalses elus pahandas, mul kontrolli polnud. Loed läbi, vihastad selle jaburduse peale ja ongi kohe kergem olla. Soovitama ei hakka, kui teil pole just samuti tahtmist või vajadust teatud vandesõnu kasutada.

pealkiri: "Best Kept Secrets"
autor: Brown, Sandra
kirjastus: Grand Central Publishing
formaat:
 pehmekaaneline
lehekülgede arv: 525
ilmumisaasta: 2020 (esmatrükk 1989)

ISBN-10: 1538751909
ISBN-13: 9781538751909

eesti keeles: "Kiivalt varjatud saladused"
saksa keeles: "Celinas Tochter"

Goodreadsi hinnag: 1.5/5 

Samalt autorilt olen lugenud veel:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar