08 juuni 2022

Carola Lovering "Too Good to Be True"


Skye Starling on üliõnnelik, sest leidis oma unistuste mehe. Mis sellest, et Burke Michaels on temast palju vanem ja nad alles kuus kuud tagasi kohtusid ning Skye parim sõbranna teda ei usalda. Ta on seksikas ja küps täiskasvanu ja mis kõige tähtsam, valmis Skye obsessiiv-kompulsiivse häirega koos elama. Kas Burke on liiga hea, et tõsi olla? 
Raamatus on kolm põhilist tegelast. Skye on edukas, ilus, tark ja rikas, aga oma obsessiiv-kompulsiivse häire tõttu, madala enesehinnanguga. Sundmõtted ja -teod määravad kogu ta elu, näiteks peab ta igale suletud uksele enne selle avamist, teatud viisil koputama. Suhe Burkega arenes nii kiiresti, kindlasti ka seepärast, et mees ei halvustanud tema rutiine. 
Ülejäänud kahe tegelase kohta ei saa ma sisu rikkumata suurt midagi kirjutada, ütlen vaid, et mulle ei meeldinud kolmest mitte ükski. Skye tekitab alguses kaastunnet, püüdsin ikka mõista, miks ta teeb oma elus just seesuguseid valikud, kuid lõpuks tegi ta midagi nii lolli, et igasugune kaastunne hajus hetkega.
Lugedes tekkis mul ka obsessiv-kompulsiivse häire kohta küsimus, millele ma netist vastust ei leidnud. Kas inimene on võimeline eluohtlikus situatsioonis või hädaohu korral oma harjumuspärased sundrituaalid hülgama? Kas aju käsib sul oma elu päästmise, rituaali täitmisest esikohale seada? Loodan, et see ikka on nii.
Kui ma tavaliselt ei loe raamatuid, milles pole ühtegi mulle meeldivat tegelast, siis see suutis mind nii kaasa haarata, et korra alustades ei suutnud enam käest panna. Lugedes ei saa alguses kohe arugi, kui osavalt autor sind ninapidi veab.

pealkiri: "Too Good to Be True"
autor: Lovering, Carola
kirjastus: St. Martin's Press
formaat:
 e-raamat
lehekülgede arv: 343
ilmumisaasta: 2021

ISBN-10: 1250271371 (kõvakaaneline)
ISBN-13: 9781250271372 (kõvakaaneline)

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnag: 3/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar