22 märts 2017

Elif Shafak "The Architect's Apprentice"


16. sajandi Istanbul. Salaja laevale hiilinud orb Jahanist saab kapteni käsul valge elevandipoja Chota talitaja. Kui elevant viiakse paleesse sultanile kingituseks, läheb Jahan kaasa ning sukeldub lossi ohtlikusse maailma.
See ongi Jahani elulooraamat, mis lugeja endaga kaasa haarab  - me jälgime poisi mehekskasvamist, õhkame armastusest imeilusa printsessi Mihrimahi vastu, ehitame koos arhitekt Sinaniga imeilusaid maju ning elame kaasa Jahani ja Chota vahelisele sõprusele.
Autor on olnud mu huviorbiidis juba pikemat aega, kuid lugenud polnud ma temalt veel midagi. Kuna ma olen parasjagu ajalooliste romaanide lainel, siis otsustasin esimeseks valida just "The Architect's Apprentice-i".
Esimeste lehekülgede järel arvasin, et see raamat pole üldse minu jaoks, lugu ei läinud kuidagi käima,  kuid siis oli juba väga raske käest ära panna.  See on hoopis teise hõnguse ja vaimuga raamat, kui ma hiljuti lugenud olen, natuke 1001-öö- muinasjutuline. Sisu on raske kirjeldada, aga mulle väga meeldis. Loen selle kirjaniku raamatuid kindlasti veel, juba praegu on mitu tükki riiulil oma järge ootamas. 

pealkiri: "The Architect's Apprentice"
autor: Shafak, Elif
keel: inglise
kirjastus: Penguin
formaat: pehmekaaneline
lehekülgede arv: 464
ilmumisaasta: 2015 (esmatrükk 2013)
ISBN-10: 0241970946
ISBN-13: 9780241970942

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Der Architekt des Sultans"

Goodreadsi hinnag: 5/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar