21 jaanuar 2013

Sissejuhatuseks

Mulle meeldib lugeda, kui kudumise võin veel mõneks päevaks kõrvale panna, siis mõne rea püüan küll iga päev lugeda. Vanemad räägivad, et kooli minnes polnud ma lugemise vastu eriti huvi üles näidanud, eks nad hakkasid mind siis tagant torkima ja mul on siiani meeles, et esimene sõna, mille ma vaevata kokku lugesin oli "nutma", mis oli ühe vana "Tähekese" tagaküljel. Kuidas täpselt sellest lugemiskirg välja arenes, seda ei teagi. 
Mu abikaasa teeb mu üle nalja, ta väidab, et ma raiskavat raamatuid. Tõsi on see, et loen kiiresti ja kuna aega on lugemiseks niigi vähe, siis ei taha seda ju kehva raamatu peale raisata. Paljalt linnukese kirja saamise pärast lugesin vist vaid kooli kohustuslikku kirjandust. Nüüd panen igava raamatu lihtsalt kõrvale ja võtan järgmise. Häid raamatuid loen seevastu aeglaselt ja ikka uuesti. Iga uue raamatu puhul loen ma alati lõpu enne ära.
Uue aasta alguses tehakse ikka igasuguseid plaane ja nii ma mõtlesingi huvi pärast arvet pidada, mitu raamatut ma aasta jooksul läbi loen ja, et asi ka endale huvitavam oleks, siis panen need siia blogisse/lugemispäevikusse kirja.
Oma nurga leiavad kindlasti ka käsitööraamatud, mille puhul on väljendi "läbi lugemine" kasutamine küll veidi tinglik aga ma ei saa neid kuidagi välja jätta. 
Kaks ääremärkust:. Esiteks, blogis kasutatud pildid ei ole minu tehtud. Teiseks, ükskõik, mis arvamusi ma siia ka kirja ei paneks, siis need pole mõeldud kellegi solvamiseks. See on lihtsalt minu arvamus loetust. 

1 kommentaar:

  1. Mul pole aimugi, mis mind sundis sinu blogisse kolama minema täna. Igatahes on mul väga hea meel, et ma seda tegin, sest muidu ei oleks ma ju sinu lugemispäevikut avastanudki - ise sa ju seda ei reklaaminud :) Igatahes, hoian edaspidi silma peal, iseasi, palju sellest kasu on, sest siin maanurgas ei ole ju eriti paljut saada, mis sul kohe riiulist võtta.

    VastaKustuta