23 märts 2024

Lydia Sandgren "Kogutud teosed"


Teismeliseeast sõbrad Martin ja Gustav. Esimene neist on kirjaniku-, teine kunstnikuhakatis. Martin unistab oma suurest teosest küll edasi, kuid taipab, et pere unistustega ülal ei pea ning alustab koos sõbraga kirjastusäri. Gustavist saabki kuulus kunstnik. Liimiks kahe mehe vahel on Cecilia - Martini naine ja Gustavi muusa. 
...kuid ühel päeval on Cecilia kadunud ja keegi ei tea, mis temast sai või kuhu ta läks. On ta elus või surnud? Ja mõnes mõttes keegi ei hooli ka, elu läheb ju edasi. Mina ka ei hoolinud, sest ta ei meeldinud mulle eriti, oli selline külm, kauge ja kummaline tegelane.
"Kogutud teosed" väljendab mu jaoks igapäevase elu ilu. Lydia Sandgren oskab isegi toidutegemisest ja töölkäimisest nii kaasahaaravalt kirjutada, et loed ja naudid. Mulle meeldis, kuid tundsin, et pean tarbima väikestes kogustes, see pole raamat, mida ühe hooga läbi lugeda suudan. Meeleolult meenutas mulle natuke varasemalt loetud Ewald Arenzi "Suurt suve", sest siingi on kesksel kohal suureks kasvamine ja oma koha ning suuna leidmine. Julgen öelda, et kui meeldis üks, siis meeldib ka teine.

pealkiri: "Kogutud teosed"
autor: Sandgren, Lydia
tõlkija: Mäe, Ene
kirjastus: Eesti Raamat
formaat:
 kõvakaaneline
lehekülgede arv: 688
ilmumisaasta: 2022

ISBN-13: 9789916125410

inglise keeles: "Collected Works"
saksa keeles: "Gesammelte Werke"

Goodreadsi hinnag: 5/5

***Suur tänu kirjastusele Eesti Raamat!"***

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar