07 märts 2021

Andrzej Sapkowski "Põlguse aeg" (Nõidur II)


Minu tutvus Sapkowski loomingu ja nõidur Geraltiga algas aastaid tagasi raamatuga "Der Letzte Wunsch" e.k. "Viimane soov". See oli huvitav ja tempokas lugemine, mis tekitas kohe tahtmise ka põhisarja lugeda, kuid see ei läinud kohe mitte. Olin Geralti juba unustanud, kui Netflix tuli välja "The Witcher" sarjaga, pärast mille äravaatamist jõudsin ringiga raamatute juurde tagasi.
"Põlguse aeg" on raamatusarja teine osa, milles tegutsevad juba eelnevalt tuttavad tegelased - Geralt, Yennefer, Ciri ja Tulikas. Sisust on tegelikult keeruline rääkida, sest tervikpilti kui sellist, lugedes ei tekkinud. Autor on meile justkui puzzletükid kätte andnud, aga pildiga karbikaane endale jätnud. Kuna ma ei tea, mis peaks lõpuks välja tulema, siis ei oska ma neid infotükke kuhugi paigutada. 
Lugemine kulgeski tõusude ja mõõnadega, poliitikast rääkivad peatükid olid igavad ja nõudsid läbinärmist,  tegevust täis osad, lausa lendasid. Madalpunkt saabus raamatu lõpus ühe stseeniga, mille olemasolu vajadusest ma üldse aru ei saanudki. 
Eraldiseisva raamatuna pole seda kindlasti mõtet lugeda, sest siis ei saa kohe üldse mitte midagi aru, osana sarjast loomulikult. 

pealkiri: "Põlguse aeg"
autor: Sapkowski, Andrzej
tõlkija: Alver, Margus
keel: eesti
kirjastus: Varrak
formaat:
 pehmekaaneline
lehekülgede arv: 328

ilmumisaasta: 2020

ISBN-13:
9789985349649

inglise keeles: "The Time of Contempt" 
saksa keeles: "Die Zeit der Verachtung"

Goodreadsi hinnang: 3/5

***Suur tänu kirjastusele Varrak!***

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar