14 august 2017

Kathryn Taylor Daringham Hall I-III


Inglismaal, Daringham Hallis elav perekond Camden saab teate tundmatult ameeriklaselt Benilt, kes väidab end olevat perepea poeg esimesest abielust ning seega tiitli täieõiguslik pärija.
Kui Camdenitega lähedates sõprussuhetes olev loomaarst Kate näeb tormisel päeval õues tundmatut kogu ringi liikumas, siis peab ta teda ohtlikuks kurjategijaks ja virutab mehele igaks juhuks puuhaluga pähe. Lähemalt uurides selgub, et tundmatu pole ohtlik, vaid hoopis korralikult läbipekstud, ta nimi on Ben ning pähe saadud löögi tulemusena mälu kaotanud. Kate tunneb end nii süüdi, et võtab mehe eest hoolitsemise enda peale. Kuid ühel hetkel tuleb Benile mälu tagasi ning talle meenub, miks ta tegelikult Inglismaale tuli.
Tavaliselt eelistan ma sarja erinevatest raamatutest ükshaaval, st eraldi postitustes kirjutada, kuid sel korral teen erandi, sest tegelikult saan sisust rääkida vaid esimese puhul. Algus oli väga paljutõotav ning meenutas mulle Downtown Abbyt, kus Matthew välja ilmub ning oma mõttes nimetasingi Kate'i ja Beni Maryks ning Matthewks ümber.
Kuigi sari oli sündmuste osas väga ettearvatav ja juba esimesest raamatust oli mul selge ettekujutus, kuidas üks või teine liin lahenduse saab, tahtsin siiski edasi lugeda, sest  "Das Erbe" oli lihtsalt armas raamat, milles oli paras jagu huumorit ja armastust.
Teises raamatus läks kõik allapoole ja ma tõesti lootsin, et see on lihtsalt teise raamatu sündroom, kuid kolmas osa oli veelgi kehvem. Mõlemad peategelased muutusid mu jaoks järkjärgult ebameeldivamateks. Beni tegutsemismotiividest maja ja perekonna osas sain ma aru, sest ta oli kasvanud teadmises, et ta ema koheldi vääralt ja halvasti, kuid Kate polnud küll sellist suhtumist ära teeninud.
Kate'i käitumine seevastu oli minu jaoks täiesti mõistetamatu. Ta  pani  võõra maja ning Camdenite heaolu enda isiklikust elust olulisemale kohale ning eeldas, et Benil tekivad automaatselt samasugused ülisoojad tunded nii Camdenite kui Daringham Halli suhtes ja rahakott avaneb. Kuidas sai ta olla pahane kui mees polnud valmis talle võhivõõra ja vastumeelse pankrotistunud pere ning maja päästmiseks raha andma? Kate ei saanud Beni argumentidest kordagi  aru ja muudkui jahus kui head ikka Camdenid on.  Ma ei arva, et ta pidanuks ka kohe Beni poole hoidma, sest mees oli talle ju samuti võõras, kuid selline lojaalsus Camdenite suhtes oli samuti liialdatud, seda enam, et mitmed pereliikmed teda ei sallinud.
Lõpp oli mu jaoks liiga Hollywoodilikult ja läägelt ilus, loomulikult happy end kõigile, sh majale. 
Siiski, otsisin kerget meelelahutust ning seda ma ka sain, teistele soovitaksin pigem esimese osaga piirduda, lõpp on ju niikuinii teada.
Ma ei saa ikka veel aru, kuidas nii ilusa kujundusega sari nii vilets saab olla, no muidugi pole kujundusel sisuga midagi pistmist, aga ikkagi. Tegelikult mitmed lugejad muidugi hoiatasid, aga ma ei tahtnud neid uskuda.   

pealkiri: "Das Erbe" (Daringham Hall I)
autor: Taylor, Kathryn
keel: saksa
kirjastus: Bastei Lübbe  
formaat: pehmekaaneline
lehekülgede arv: 336
ilmumisaasta: 2015
ISBN-10: 3404171373
ISBN-13: 9783404171378
Goodreadsi hinnag: 3/5 

pealkiri: "Die Entscheidung" (Daringham Hall II)
autor: Taylor, Kathryn
keel: saksa
kirjastus: Bastei Lübbe
formaat: pehmekaaneline
lehekülgede arv: 320
ilmumisaasta: 2015
ISBN-10: 3404172272
ISBN-13: 9783404172276
Goodreadsi hinnag: 2/5  

pealkiri: "Die Rückkehr" (Daringham Hall III)
autor: Taylor, Kathryn
keel: saksa
kirjastus: Bastei Lübbe
formaat: pehmekaaneline
lehekülgede arv: 320
ilmumisaasta: 2015
ISBN-10: 3404172280
ISBN-13: 9783404172283
Goodreadsi hinnag: 1.5/5  

inglise ja eesti keeles pole need raamatud ilmunud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar