12 jaanuar 2016

Karl Ristikivi "Surma ratsanikud" (III)

Triloogia viimane raamat kirjeldab Roger de Flori juhitud ajaloolise palgasõdurite kompanii Kataloonia Suure Kompanii seiklusi 14. sajandi alguses Vahemere piirkonnas. Tegevus algab Mallorcal, jätkub Sitsiilias ja Bütsantsis ning Väike-Aasias.
Tegevustik oli kohati liiga ettearvatav ja tüütu oma lõputute lahingutega ning peategelane käis mulle lihtsalt närvidele. Minu jaoks neist kolmest kõige kehvem.
Olles triloogia kõik osad läbi lugenud, tunnen, et peaksin neist ka kokkuvõtlikult kirjutama. Need raamatud ootasid oma lugemisjärge mu keskkooli ajast saati ja alles nüüd sain lõpuks läbi loetud. Ristikivi kirjanikuna meeldis mulle juba siis ja meeldib ka nüüd. Minu etteheited pole mitte stiilile, vaid sisule, need pole halvasti kirjutatud. Küllap olid mu ootused lihtsalt natuke teised, sest olen mitmeid ajaloolisi romaane lugenud. Need on osa Eesti kirjandusklassikast ja juba seetõttu väärt lugemist.

saksa keeles: pole ilmunud
inglise keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnang: 3/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar