30 detsember 2015

Rick Riordan "The Last Olympian" (Percy Jackson and the Olympians V)

Viieosalise sarja viimane raamat, milles kõik eelmistes osades alguse saanud sündmused finaali jõuavad. Eraldiseisva raamatuna pole see kuigi huvitav, sest põhiosa raamatust moodustavad võistlussteenid, mis eelnevaid sündmusi teadmata, tunduvad lihtsalt igavad ja ülipikad. Kuigi mul oleks mõnede tegelaste käitumise osas virisemist, siis lõpplahendus mulle meeldis. Me saame teada, mida oraakli ennustus tähendas ja kes on selle loo tegelik kangelane. Rohkem ma siin ei kirjuta, sest siis on sarja lugejatel rohkem üllatust.
Kui ma nüüd neile viiele raamatule tagasi vaatan, siis üldiselt meeldis mulle sari väga, see oli põnev lugemine. Nagu ma esimese raamatu postituses kirjutasin, olin ma lapsena Kreeka müütidest vaimustuses, lugesin neid raamatuid ikka uuesti ja uuesti ning nüüd oli väga huvitav lugeda, kuidas autor on need raamatutesse põimunud. Ta ei kasuta mitte üksnes põhijumalaid, vaid ka vähetähtsamaid jumalusi ning müütidest tuttavaid  tegelasi. Nii, et kui teil on laps, kelles te tahaksite huvi mütoloogia vastu äratada, siis peaks see küll sobiv sari olema. Võiks arvata, et see on puhtalt poisteraamat, kuid see ei pruugi tungimata nii olla, sobib ka tüdrukutele.
Sarja kõik raamatud:
1. Rick Riordan "The Lightning Thief" (Percy Jackson and the Olympians I) e.k. "Percy Jackson ja välguvaras"
2. Rick Riordan "The Sea of Monsters" (Percy Jackson and the Olympians II) e.k. "Percy Jackson ja koletiste meri"
3. Rick Riordan "The Titan's Curse" (Percy Jackson and the Olympians III)
4. Rick Riordan "The Battle of the Labyrinth" (Percy Jackson and the Olympians IV)
5. Rick Riordan "The Last Olympian" (Percy Jackson and the Olympians V)

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Percy Jackson - Die letzte Göttin" 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar