25 juuli 2013

Robert Galbraith "The Cuckoo's Calling"

Kriminaalromaani võib lühidalt kokku võtta ühe lausega: "Eradetektiiv Cormoran Strike uurib supermodelli võimalikku mõrva". Strike on sõjaveteran, kes kaotas oma jala Afganistaanis maamiini otsas, ta on  pankrotis ning magab oma kontoris, sest sõbranna viskas ta just välja. Ta võtab Lula Landry juhtumi uurimisse vaid seepärast, et talle pakutakse kahekordset töötasu. Watsonina toimib ajutine sekretär Robin.
Sama autori eelmise raamatu põhjal olin alguses natuke skeptiline, aga kuna mulle kriminullid väga meeldivad, siis mõtlesin, et katsetan. Mul on väga hea meel, et lugema hakkasin, sest see on väga hästi ja põnevalt kirjutatud raamat, mida on tõeline nauding lugeda ja raske käest ära panna. "Ootamatu võimalusega" ei saa seda üldse võrrelda, need nagu polekski sama autori kirjutatud.   Ma tõesti loodan, et sellest saab uus sari.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud






14.07.2013 Postimees
 Harry Potteri raamatutega kuulsaks saanud J.K. Rowling tunnistas, et avaldas käesoleva aasta aprillis Robert Galbraithi pseudonüümi kasutades kriminaalromaani «The Cuckoo's Calling» («Käo kukkumine» eesti k.)

2 kommentaari:

  1. Päris tõsiselt soovitad seda raamatut? Mingil pentsikul põhjusel tekitas see minus ohtralt eelarvamusi... Aga nüüd ma kaalun selle hankimist tõsisemalt :)

    VastaKustuta
  2. Soovitan jah :)Ma suhtusin ka väga skeptiliselt, eriti peale eelmise raamatu lugemist, aga kuna mulle kriminullid üldiselt väga meeldivad, siis mõtlesin proovida, tulemuseks oli, et ma ei saanud seda enam käest ära panna, "Casual Vacancy-iga" ei saa seda üldse võrrelda, need nagu ei pärinekski samast sulest. Muidugi võib ette heita, et detektiivis on kõik võimalikud asjad kokku koondatud, aga ühtekokku on see kaasahaarav raamat. Kui saad, vaata Amazonist, seal laseb algust lugeda.

    VastaKustuta