31 oktoober 2022

Hazel Beck "Small Town, Big Magic" (I)


Meie loo peategelane Emerson Wilde elab Usas Missouri osariigis, väikeses St. Cypriani linnakeses. Ta on raamatupoe omanik ning kogukonnaelus üliaktiivne tegelane, kes püüab linna kultuuri- ja ärielu edendada. Ääremärkuse korras tuleb ka mainida, et üks ta esiemadest oli Salemi nõiajahi õnnetu ohver.  Kuid see on ammune ajalugu, sest nõidu pole ju tegelikult olemas... või on? Jah, on ning St. Cyprian lausa kubiseb neist. Nii linnaelanikud, kui ka Emerson ja ta pere ning sõbrad, on nõiad. 
Kuigi on tegemist päris toreda Halloweenieelse raamatuga, on mul siiski etteheiteid ka. Esiteks ei saanud ma aru, mismoodi Emersonil üldse nii lojaalseid sõpru olla sai. Minu jaoks oli ta pigem tüütu ninatark, selline inimene, kellega ma suhelda ei tahaks. Küllap ühine minevik seob rohkem, kui ma ette kujutada oskan.
Teiseks, olen alati arvamusel olnud, et algaja ei saa kohe kõiges ülihea olla, aga ei, niipea kui Emerson avastas, et ta on nõid, oli ta kohe kõige-kõige erilisem ja võimekam ning loomulikult see, kes ainuisikuliselt St. Cypriani päästa saab. 
Kolmas oleks mitte etteheide, aga tähelepanek - kui tavaliselt võtavad autorid vaevaks kirjeldada, milline üks või teine tegelane välja näeb, siis seda polnud raamatus üldse (või jäi mul kahe silma vahele). Mõtle oma tegelased just selliseks nagu ise tahad. 
Lõppkokkuvõttes on tegemist kerge ja kohati üle võlli tobeda naistekaga, aga mulle pigem meeldis. Isegi nii palju, et tahan järge samuti lugeda, sest raamat jäi põneva koha peal pooleli. 

pealkiri: "Small Town, Big Magic"
autor:  Beck, Hazel
kirjastus: Graydon House
formaat:
 pehkekaaneline
lehekülgede arv: 416
ilmumisaasta: 2022

ISBN-10: 1525804715
ISBN-13: 9781525804717

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnag: 3/5 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar