09 november 2021

Liane Moriarty "Nine Perfect Strangers"


Üheksa inimest kogunevad Tranquillium House'i, tervisekeskusesse, mis lubab kõikidele nende muredele lahenduse leida. Tule vaid ja sa lahkud saledamana, kainemana ja kindla peale õnnelikumana. Kuid loomulikult ei lähe kõik nii libedalt ja umbes raamatu keskpaigas toimub sündmus, millest alates kõik allamäge läheb. 
Mul oli antud autoriga vaid üks eelnev ja mitte kuigi hea kokkupuude (link), mistõttu olin temast kaua eemale hoidnud. See raamat jõudis minuni kahel põhjusel. Esiteks nägin ma kogu aeg telesarja reklaame ja eeldasin, et ju siis on hea asi, kui juba telesari tehti. Kuulsad näitlejad ikkagi. Samas nimetas üks booktuuber, kelle arvamust ma usaldan, seda raamatut täielikuks saastaks. Saades kaks täiesti vastandlikku hinnangut, otsustasin ise lugeda ja otsustada. 
Raamat on vilets (loe halb). Ainuke põhjus, miks see minult Goodreadsis ümmardatult kaks punkti sai, olid nende üheksa külastaja taustalood. Need mulle meeldisid. Selle keskpaigas oleva juhtumi oleksin ma veel kuidagi üle elanud, aga lõpp, see lõpp?!
Ei soovita.

pealkiri: "Nine Perfect Strangers"
autor: Moriarty, Liane
keel: inglise
kirjastus: Flatiron Books
formaat: e-raamat
lehekülgede arv: 458
ilmumisaasta: 2018

eesti keeles: "Üheksa võhivõõrast"
saksa keeles: "Neun Fremde"

Goodreadsi hinnag: 2/5

Samalt autorilt olen lugenud veel:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar