12 mai 2016

J.R. Ward "The Beast" (Black Dagger Brotherhood XIV)

Ma hakkasin nimetatud sarja lugema kaheksa aastat tagasi ja esimesed raamatud meeldisid väga. Kuid samm-sammult ei keskendunud raamatud enam vaid kahe peategelase armastusloole ning uute tegelaste lisandumisega läks lugu aina segasemaks. Eelmist raamatut ma enam ei lugenud ja "The Beasti" võtsin kätte vaid seepärast, et tahtsin teada, kuidas mu ühe lemmikpaari Rhage ja Mary lugu edasi läheb.
Nojah, mingil moel oli see nagu ajarännak minevikku, kuid muus osas... Mäletan kuskilt, et kui telesarjades peategelased lõpuks üksteist leiavad ning lapsi saama hakkavad, siis tähendab see sarja lõppu. Kahjuks on see ilmselt ka raamatute puhul tõsi. Kuigi pere loomine ja lapsed on elu loomulik osa, siis mitte seda tüüpi armastusromaanides. Olgem ausad, neist otsin ma midagi muud, kui keerukad rasedused ja lapsega koos jäätise söömine. 
Teatasin Instagrammis suure häälega, et olen sarja lugemisega valmis, kuid siis selgus, et Rhage-Mary-Bitty lugu läheb veel edasi, nii et küllap loen siis ka veel tolle raamatu läbi.
 
eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnang: 3/5 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar