21 mai 2016

C. S. Pacat "Captive Prince" (Captive Prince I)

"Captive Prince" on mu käesoleva aasta üks suurimaid ämbrisse astumisi. Ootasin selle lugemist väga, sest Goodreadsis on see raamat saanud ülikõrged hinded ning ka need kasutajad, kelle hinnangut ma tavaliselt arvestan, sest me raamatute maitsed kattuvad, ülistasid seda. Küllap on mu oma viga, et piirdusin vaid ülevalpool kopeeritud sisukirjeldusega ning asja rohkem ei uurinud, Goodreadsis on ju selgelt kirjas: DABWAHA Romance Tournament for Best Romance of the Year & Best Gay/Lesbian/Transgender Romance (2014). Nii, et tegemist on mees-mehega armastusromaaniga, mis on täis vägivalda ning seksi. Sisu polegi mu jaoks suur probleem ning tegelikult on see päris hästi kirjutatud, aga ma tahtsin lugeda hoopis midagi muud kui see, kuidas üks teist vägistab. Olles raamatuga poole peal, arvasin, et loen ka järjed läbi, aga siis jõudsin järeldusele, et ei hooli tegelastest piisavalt. Ootasin midagi fantaasiaromaani laadset, aga seda ma ei saanud ja seepärast ka madal punktiskoor.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Der verschollene Prinz"

Goodreadsi hinnang: 1/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar