17 mai 2016

Colleen Hoover "Ugly Love"

Tate Collins ja Miles Archer otsustavad, et neist saavad "friends with benefits" st nad magavad üksteisega, aga ei esita küsimusi mineviku ega lootusi tuleviku osas. Loomulikult armub Tate Milesi ja vaatamata reeglitele loodab neiu, et mees ta tunnetele vastab ning neid ootab ees ühine tulevik. Kuid Milesi minevikus on midagi, mis ei lase tal uuesti armuda ning suhet alustada. Kas ta tahab ja suudab sellest üle saada? 
"Ugly Love" meenutas mulle mingit varianti halli varjunditest, vaid selle erinevusega, et tüdruk läks suhtesse oluliselt teadlikuma ja kogenuma. See on nüüd teine Colleen Hooveri raamat, mida ma olen lugenud ja ma ikka ei oska veel tema kui kirjaniku suhtes päris kindlat seisukohta võtta. Meelelahutuseks on ta raamatud ideaalsed, sest ta kirjutab kaasahaaravalt ning raamatuid on raske käest ära panna, kuid lõpud mulle ikkagi ei meeldi. Ma eelistan tugevamaid naispeategelasi, kuid senini pole ma neid ta raamatuist leidnud.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Zurück ins Leben geliebt "

Goodreadsi hinnang: 4/5 (tegelikult u. 3.75/5)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar