15 märts 2016

Edward Rutherfurd "Sarum"

Raamat käsitleb Inglismaa Salisbury piirkonna arengut 10 000 aasta vältel ja keskendub viie perekonna eludele mitmete põlvkondade jooksul.
Jagaksin "Sarumi" tinglikult kolmeks osaks - katedraali ehitamine ning sellele eelnevaks ja järgnevaks ajaks. Esimene osa oli põnev, sest ma polnud midagi samalaadset lugenud, kuid katedraali ehitamine oli juba Ken Folleti raamatutest tuttav (üksühele kattumist loomulikult polnud, kuid teatav sarnasus oli olemas) ning ka järgnevat ajaperioodi on mitmetes ajaloolistes romaanides juba põhjalikult kirjeldatud.
See oli mu esimene Rutherfurdi raamat ja valisin selle lugemiseks eelkõige seepärast, et Cornelia Funke "Ghost Knighti" sündmused leiavad aset Salisburys. Kahjuks ei saa ma öelda, et minust tema fänn saanud oleks. Tõsi, Rutherfurd oskab kirjutada, kuid ei tea, millal ära lõpetada. Kui üldiselt meeldivad mulle paksud raamatud väga, siis  "Sarum" oma 912 leheküljega oli liiga pikk ja veniv. Juba poole pealt läks mul järg käest ära, kes kelle järeltulija on ning ma sundisin end lõpuni lugema. Miks täpselt, et teagi, võibolla tundus, et kui olen juba üle 500 lehekülje läbi lugenud, siis peaks ka ikka lõpuni vastu pidama.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Sarum"

Goodreadsi hinnang: 3/5 (tegelik hinnang 2.5)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar