27 august 2016

Kristen Callihan "Moonglow" (Darkest London II)

Sarja teise raamatu peategelaseks on Miranda õde Daisy Ellis Craigmore, kes oli abielus tõelise tõpraga ja naudib nüüd oma lesepõlve. Kui Daisy kohtub Northrupi markiisi Ian Ranulfiga, siis lahendavad nad esmalt koos salapäraseid mõrvu ja lõpuks teineteise intiimseid probleeme, sest kui te pole veel aru saanud, siis nad on üksteise jaoks loodud. Lisame nüüd patta fakti, et Ian on libahunt ning Daisyl on samuti mingi kummaline võluvõime, siis ma olengi raamatu ülevaatlikult kokku võtnud.
Vabandan, kui eelpool olev sisukirjeldus sarkastilisena mõjub, aga täpselt sama palju kui ma olin sarja esimesest raamatust vaimustuses, olin ma teises osas pettunud. Kui "Firelight" oli uudne ja huvitav, siis "Moonglow" on puhas paranormaalne romaan, milliseid olen oma elus juba kümneid lugenud. Mitte ükski pööre või sündmus ei suutnud mind üllatada. Mina seda sarja enam edasi ei loe, ma ei usu, et raamatud uuesti paremaks minna saavad.

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Im Bann des Mondes"

Goodreadsi hinnang: 2/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar