08 märts 2017

Virginia Boecker "The Witch Hunter" (I)

"The Witch Hunter-i" sündmused leiavad aset (alternatiivsel) 16. sajandil, mil võlukunst on keelatud ja nõidu-võlureid ootab tabamise korral tulesurm. Raamatu peategelane Elizabeth ongi nõiakütt, kelle tööks on maagia kasutamises kahtlustatavaid püüda ning kohtusse toimetada. Ootamatult süüdistatakse teda ennast samuti nõiduses ning ta määratakse surma. Saatuse irooniana päästavad Elizabethi just need nõiad, keda ta enne jahtinud oli.
Teoreetiliselt on tegemist ajaloolise noorsooraamatuga, kuid tegelaste dialoogide ja käitumise põhjal võiks see kõik toimuda ka tänapäeval. Muuhulgas kasutasid tegelased sõnu "seller" ja "kurk", mis minu esialgse arvamuse puhul küll tol ajal kasutusel polnud, kuid eksisin (vaatasin wikist järele).
Minu hinnangul oli see ettearvatava sisuga, kuid siiski päris hea raamat. Jah, tean küll, et Goodreadsis on hinnanguid, milles minnakse tegelaste analüüsis süvitsi ning selle tulemusena on lõpppunktisumma madal, kuid tõesti, noorteraamatu puhul, millest ma otsin ma vaid kerget meelelahutust, ei viitsi ma seda teha. Ilmunud on ka järg, sest tegemist on kaheosalise sarjaga, kuid seda ei pea mu arvates tingimata lugema. Antud lõpp oli päris ammendav.

pealkiri: "The Witch Hunter"
autor: Boecker, Virginia
 keel: inglise
kirjastus: Little, Brown Books for Young Readers
formaat: kõvakaaneline
lehekülgede arv:362
ilmumisaasta: 2015
ISBN-10: 031632700X
ISBN-13: 9780316327008

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Witch Hunter"

Goodreadsi hinnag: 3/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar