05 mai 2024

Anna Jansson "Rääkida surnutega" (IV)


Kohalikult, meediumivõimetega naiselt tuleb vihje surnud tüdruku kohta ja nii leitaksegi tema juhistele toetudes üheksa-aastase lapse skelett. Uurimist asub juhtima politseinik Kristoffer Bark. Jäljed viivad lähedalasuvasse, mahapõlenud, endisesse matusebüroo majja, mille omanikud võtsid vastu tüdrukutest kasulapsi. Siit areneb üks valus lugu, mis viib otsapidi ka Kristofferi enda meeskonnaliikme minevikku.

SISURIKKUV INFO

Kõige rohkem üllatas mind see meediumitädi. Taustaloo tõttu eeldasin, et ta ka ikka tõsiselt usub oma võimetesse, kuid siis tuli välja, et ta sai kogu info hoopis teisi kanaleid pidi, mitte vaimude või selgeltnägimise abil ning vedas kliente täiesti teadlikult ninapidi.

VÕID EDASI LUGEDA

Lastevastast vägivalda on siin raamatus palju ja see pani mu taluvuse kohati tõsiselt proovile. Muus osas mulle meeldis. Janssoni stiil istub mulle ja loen teda kindlasti veel, sest ka Kristofferi isikliku elu areng läheb mulle korda.
"Rääkida surnutega" on sarja neljas raamat. Kolmandast osast "Tantsi mu nukk" kirjutasin siin. Põhimõtteliselt on loetav ka eraldiseisvana, sest põhitegelaste tausta kirjutatakse piisavalt lahti, aga arvan, et võimalusel soovitaksin siiski lugeda algusest.

pealkiri: "Rääkida surnutega"
autor: Jansson, Anna
tõlkija: Jesmin, Mari
kirjastus: Eesti Raamat
formaat:
 pehmekaaneline
lehekülgede arv: 282
ilmumisaasta: 2023

ISBN-13: 9789916126295

inglise keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnag: 4/5 

***Suur tänu kirjastusele Eesti Raamat!***


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar