21 veebruar 2017

M.J. Arlidge "Eeny Meeny" (Helen Grace I)

Detektiiv Helen Grace seisab vastamisi omapärase kurjategijaga. Nimelt röövib ja vangistab viimane alati koos kaks inimest ning jätab neile püstoli. Lahendus on lihtne - see, kes teise tapab, pääseb eluga.
Minu jaoks kulges see raamat tõusude ja mõõnadega. Ühelt poolt oli väga tempokas ja huvitav lugemine, kuid see vaheldus steenidega Heleni eraelust, mis mind ei huvitanud.  Lugedes oli igati aru saada, et autor on juba 15 aastat televisioonis kriminaalsarju tootnud, sest paljud sisse toodud stseenid ja pöörded näeksid just ekraanil üliefektsed välja, kuid paberkandjal minus kui lugejas mõistmatust tekitasid.
Kahjuks pean ütlema, et Helen Grace pole minu masti detektiiv, ta tegelaskuju ei suutnud mind veenda ja ma ei usu, et seda sarja enam edasi loen. Aususe huvides pean lisama, et isegi kui sellest seriaal tehtaks, et vaataks ma seda, sest pole lihtsalt minu stiil.

pealkiri: "Eeny Meeny""
autor: Arlidge, M.J.
keel: inglise
kirjastus: NAL
formaat: pehmekaaneline
lehekülgede arv: 395
ilmumisaasta: 2015 (esmatrükk 2014)
ISBN-10:  0451475496
ISBN-13: 9780451475497
 
eesti keeles: "Uka-uka"
saksa keeles: "Eene Meene: Einer lebt, einer stirbt"

Goodreadsi hinnag: 2/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar