20 aprill 2016

Marie Rutkoski "The Winner's Kiss" (The Winner's Triology III)

"The Winner's Kiss" on triloogia viimane raamat ja jätkub (peaaegu) sama koha pealt, kus eelmine lõppes. Kestrel on vangilaagris, riigid omavahel sõjas ning Arin seisukohal, et ta ei armasta Kestrelit, sest neiu asetas kõigis oma tegudes teised esikohale.
Võrreldes eelmiste raamatutega on käesolev tempolt aeglasem ja verisem, palju keskendutakse lahingutele, mis oli mulle, kes Arini ja Kestreli loo arengut tahtis lugeda, kohati tõeliseks piinaks. Mõne lehekülje pealt libistasin lihtsalt silmadega üle, sest tahtsin juba edasi liikuda. Kuid paljud küsimused saavad vastuse, sest peategelased on sunnitud tegema midagi, mida nad seni edukalt vältinud on - nad peavad ausalt omavahel rääkima ja see teeb paljugi avalikuks.
Kuigi ma ootasin selle raamatu ilmumist väga, siis natuke kartsin lugeda, sest ei teadnud, kas autor lõpetab loo mulle meeldivas suunas. Iseseisva raamatuna on see ok, aga viimase osana meeldis mulle väga. Ma ei tundnud, et mind kui lugejat oleks kuidagi petetud või reedetud. Lõpp meeldis mulle.
Soovitan seda sarja kõigile, kes naudivad romantilisi ja seiklusrikkaid noorteraamatuid. Tavaliselt oskan raamatuid mõne teisega võrrelda, kuid antud juhul jään hätta, päris midagi niisugust polnud ma enne lugenud. Rutkoski raamatud olid viimase aja väga hea avastus ja tellisin endale ka teised neli avaldatud teost, loodan, et needki meeldivad.
  
eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Goodreadsi hinnang: 5/5 (tegelik hinnang jääb viiest allapoole, sest pean triloogia parimaks siiski esimest raamatut)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar