09 juuli 2017

Steven Moffat, Mark Gatiss, Jay "Sherlock: A Study in Pink" (Sherlock I)

Ma olen alati olnud suur Sherlock Holmes'i ja Doktor Watsoni seikluste armastaja. Nooremana lugesin neid juttudena ning vaatasin naudinguga ka Lenfilmi toodetud mängufilme, mille algusmuusika on mul praegugi selgesti meeles. 
Nii, et kui BBC tuli välja oma tänapäevase "Sherlocki" sarjaga, siis olin alguses skeptiline, sest mul oli ju oma armas Holmesi-Watsoni paar Vassili Livanovi ja Vitali Solomini näol juba olemas, kuid see asendus kiiresti vaimustusega ja nüüd kuuluvad mu lemmikute hulka ka Benedict Cumberbatch ja Martin Freeman.
Uut "Sherlocki" mangaversiooni tahtsin samuti kindlasti lugeda. Telesarja näinud ja Doyle'i lugudega tuttavale inimesele pole manga sisu mingi üllatus,  sest kajastab sarja esimeses osas ning loos "Etüüd punases" toimuvat - kuidas Sherlock ja Watson tutvuvad, kokku elama kolivad ning muuhulgas ka kurjategija kahjutuks teevad. 
Vaatamata sellele, et ma sisu ette teadsin, oli siiski tore lugeda ning illustratsioonid on omaette kunstiteosed, sest eriti Sherlock on väga tõetruult kujutatud. Soovitan kõigile (ka tulevastele) fännidele!

pealkiri: "Sherlock: A Study in Pink"
autor: Moffat, Steven; Gatiss, Mark; Jay
keel: inglise
kirjastus: Titan Comics
formaat: pehmekaaneline
lehekülgede arv: 208
ilmumisaasta: 2017 (esmatrükk 2012)
ISBN-10: 1785856154
ISBN-13: 9781785856150

eesti keeles:
pole ilmunud
saksa keeles: "Sherlock: Ein Fall von Pink"
 
Goodreadsi hinnag: 5/5 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar