12 august 2015

Jennifer Worth "Call the Midwife: Farewell to the East End" (III)

Sarja lõpetab kolmas raamat, milles räägitakse muuhulgas Chummy kurameerimisest ja abiellumisest, identsetest kaksikutest Megan'mavest, kes jagavad ühte abikaasat ning õest Monica Joanist. 
Kolmanda raamatu läbisaades olin pettunud. Esimene osa oli põnev ja rääkis tõepoolest ämmaemandatööst, kuid mida raamat edasi, seda vähem oli juttu autorist ja tema enda poolt läbielatust. Kuigi kirjapandud lood olid huvitavad, oli seos nunnadega ning ämmaemandatega kaudne ja juhuslik. Näib, et pärast esimest raamatut oli autor võtnud endale südameasjaks inimestele ajaperioodi ning East Endi lähemalt tutvustada ja tegi seda ilukirjanduslikus, mitte isiklikus vormis. 
Kuna mulle ajalooline ilukirjandus meeldib, siis polnud mul lugemise vastu midagi, kuid tunnen, et mind kui lugejat on valereklaamiga petetud. Näiteks ootasin ma kolmanda raamatu lõpuks vastust küsimusele, miks autorist ikkagi lõpuks ämmaemand sai, kuid seda ma ei saanudki.
Kui raamat muu pärast lugemist ei vääri, siis Chummy õnneliku lõpu pärast kindlasti.  

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar