06 august 2015

Yrsa Sigurdardottir "Die Eisblaue Spur" (Dóra Guðmundsdóttir IV)

Gröönimaal asuvast uurimislaagrist pole juba pikka aega midagi kuulda olnud ja laagrit rahastavad firmad tahavad, et Matthias, kes nüüd Islandil töötab ja elab, asja uurima sõidaks. Loomulikult võtab ta ka Dóra kaasa.
Kui otsingumeeskond laagripaika jõuab, siis leiavad nad eest tühjad majad ja ebasõbralikud kohalikud, kes neil laagrist kiiresti minema sõita soovitavad. Laager olevat väga halva koha peale ehitatud ja kõik elanikud hoiavad sealt eemale.
Olen jätkuvalt üllatunud kui palju huvitavaid tegevuskohti suudab kirjanik välja mõelda. Ma pole faktide täpsust üle kontrollinud, kuid lugejana tundub asi tõene ja usutav. Samas pole see ka Dan Browni moodi reisiteadmikust maha vehitud. Minu suureks rõõmuks kirjutas ta ka Matthiase ja Dóra suhtest edasi ja mul on hea meel tõdeda, et mul on sarjast veel kaks raamatut lugemata.

eesti keeles: pole ilmunud
inglise keeles: "The Day is Dark"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar