31 detsember 2018

Mari Sajo "Jäljed"


Minu isapoolne vanaema põgenes Ingerimaalt Eestisse. Olin liiga väike kui ta suri, nii et ta ei rääkinud oma läbielamistest mulle kunagi, kuid isa kaudud olen üht-teist kuulnud. Just seepärast tundus ingerlaste saatusest kirjutatud raamat väga huvitav ning tahtsin seda kindlasti lugeda.
Üldjoontes mulle meeldis, kuid see Soome tagasiminek tundus ebausutav. Muidugi pole mul õrna aimugi, kuidas täpselt need asjad Nõukogude Liidus käisid, kuid kahtlustan, et nii lihtsalt see toimuda ei saanud. Loo seisukohast oli see aga hea võte.

pealkiri: "Jäljed"
autor: Sajo, Mari
keel: eesti
kirjastus:Tänapäev
formaat: kõvakaaneline
lehekülgede arv:192

ilmumisaasta: 2016
ISBN-13: 9789949279135
 
inglise keeles: pole ilmunud
saksa keeles: pole ilmunud 

Goodreadsi hinnag: 4/5 






1 kommentaar:

  1. Tere! Aitäh toreda tagasiside eest! Olen enne romaani kirjutamist intervjueerinud kümneid ja kümneid ingerlasi. Just nii lihtsalt see toimuski. Olen täpse tõlke teinud ingerlastele kätte toimetatud paberitest/dokumentidest. Ainult dokumentide numbrid olen vahetanud. See oli hirmus, mida inimesed tookord läbi elasid. Pole tarvis öelda, et nutsin ise, kui kirjutasin...
    Austusega, Mari Sajo

    VastaKustuta