17 september 2022

Ragnar Jónasson "Pimedus"


Islandi rannalt leitakse noore naise surnukeha. Kuna keegi teda taga ei otsi, siis tunnistatakse  juhtum põhjalikuma uurimiseta enesetapuks ning toimik suletakse. Aasta hiljem sunnitakse Reykjavíki politseis uurijana töötav Hulda Hermannsdóttir vastu tahtmist eelpensionile. Enne lahkumist antakse talle võimalus nädal aega ühe eelnevalt, rahuldava lahenduseta jäänud juhtumi kallal töötada ja Hulda valib just selle noore naise oma. Nüüd juba korralikult süvenedes, selgub, et nn. enesetapus on hoopis enamat peidus.
Mulle meeldivad krimiraamatud, milles on nii üllatusmoment, kui kindel lõpp, st ma ei oska lahendust ette aimata ja pahalane saab õiglase karistuse. Esimene punkt sai "Pimeduse" puhul täidetud, aga lõpp jäi lõpp poolikuks. Olin päris pahane, kuni vaatasin Goodreadsist, et tegemist on triloogia esimese raamatuga. Võib ju loota, et edasi lugedes saan ka oma vastused. 
Kahjuks ei saa ma öelda, et raamat mulle päriselt meeldis. Tagasivaadates on meeles kurbus. Ühtegi kadunukest tegelikult ei otsitud ega igatsetud ning päriselt tuntud.

pealkiri: "Pimedus"
autor: Jonasson, Ragnar
tõlkija: Lemetti, Piret
kirjastus: Eesti Raamat
formaat: pehmekaaneline

lehekülgede arv: 222
ilmumisaasta: 2022 (esmatrükk 2015)

ISBN-13:9789916977163

inglise keeles: "The Darkness"
saksa keeles: "Dunkel"

Goodreadsi hinnag: 3.5/5
 
***Suur tänu kirjastusele Eesti Raamat!"*** 
 
Samalt autorilt olen lugenud veel:
Ragnar Jonasson "Snow Blind"


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar