18 august 2024

Deborah Harkness "Time's Convert" (IV)


Sarja esimesed kolm osa kuuluvad mu lemmikraamatute hulka (eriti esimene) ja tegelikult polnud mul üldse plaanis käesolevat lugeda, sest katsetasin vahetult pärast ilmumist ja kohe kuidagi ei edenenud.
Kuid nüüd ilmus sarja viies raamat ning selle mõistmiseks otsustasin ikkagi ka Marcuse-Phoebe loo läbi lugeda. See polnud kerge. Kuigi ma hindan väga autori pingutusi lugejale vampiiride etiketti ja kombeid tutvustada/selgitada (ning kiidusõnad selle kõige väljamõtlemise eest), ei huvitanud Phoebe vampiiriks saamise lugu mind kohe üldse. Miriam ei meeldinud mulle juba enne ja pärast seda raamatut veelgi vähem. 
Diana-Matthew on nüüd väikelaste vanemad ja jällegi, kiidusõnad autorile, aga nende tegelaste atraktiivsus oli hoopis muus, kui sellest, kuidas nad lapsi kasvatavad. Eks igas muinasjutus saabub kunagi ka argipäev, aga ma ei taha sellest, eriti fantaasiažanris, lugeda.
Läbi sain, aga see oli paras kannatuste rada. Marcuse lugu päästis natuke, aga oleksin ka ilma selle teadmiseta rahulikult edasi elanud. Eks ma pärast viienda lõppu ütlen teielgi, kas oli mõistmiseks vaja või mitte. 

pealkiri: "Time's Convert"
autor: Harkness, Deborah
kirjastus: Viking
formaat:
 kõvakaaneline 
lehekülgede arv:  436
ilmumisaasta: 2018

ISBN-10: 0399564519
ISBN-13: 9780399564512

eesti keeles: pole ilmunud
saksa keeles: "Bis an Ende der Ewigkeit"

Goodreadsi hinnag: 1/5

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar