13 september 2017

Olivia Goldsmith "Bestseller"

Sisututvustus Goodreadsist:

Viis autorit. Viis romaani. Üks kirjastus. Ja vaid üks bestseller.
Davis & Dash on Manhattani sädeleva kirjanduselu koondpilt, maailm mitmemiljoniliste avansside ja kirjastuspidudega. Ja kui kätte jõuab otsustav, raamatute trükist ilmumise hetk, võitleb D&D ägedalt võistlejatega. Viiel autoril on õnnestunud ihaldatavasse nimekirja pääseda, aga bestselleriks saab vaid üks romaan


Raamat ilmus eesti keeles 1998. aastal ja küllap ma seda umbes samal ajal esimest korda lugesingi. Arvan, et olen teost ka vahepeal kätte võtnud, sest sisu oli üldjoontes tuttav ning mu lemmiktegelane, nooruke giid, kes oma kogemuste põhjal raamatu kirjutas, päris elavalt meeles.
Seekordsel ülelugemisel märkasin detaile, mis tegid mulle selgeks, et "Bestselleri" aeg on minu jaoks ümber, autori stiil ning tegelased on end minu jaoks ammendanud. Mind häirisid Pami ropendamine ning tõbrastest meestegelased. Muuhulgas jäid silma ka mitmed trükiapsud, nt. Donna Tartt oli kirjutatud Donna Tartina ning vähemalt üks tõlkeviga, mis puudutas Steinfeldi Krameri kohvilauaraamatut, millest eelnevatel kordadel ülelibisenud olin.
Kui te pole seda veel lugenud, siis meelelahutuseks kindlasti sobib.

pealkiri: "Bestseller"
autor: Goldsmith, Olivia
keel: eesti
tõlkija: 
kirjastus: Hodger
formaat: kõvakaaneline
lehekülgede arv: 672
ilmumisaasta: 1998 (esmatrükk 1996)


inglise keeles:
"Bestseller"
saksa keeles: "Der Bestseller"

Goodreadsi hinnag: 3/5  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar